RECENZIJA – PEUGEOT 107

Četvrtak navečer dok sam gledala tekmu sa ekipom zvoni mobitel, zove frendica: “Halo Maja, šta radiš za vikend? Imam molbu – naime, nikako ne mogu ovaj vikend uzet Lava 107, pa da li bi ga ti htjela provozat?” Ostala sam zatečena i...

Četvrtak navečer dok sam gledala tekmu sa ekipom zvoni mobitel, zove frendica: “Halo Maja, šta radiš za vikend? Imam molbu – naime, nikako ne mogu ovaj vikend uzet Lava 107, pa da li bi ga ti htjela provozat?” Ostala sam zatečena i nisam znala kak će sve ispasti, jer nikad nisam uzimala testno vozilo, ali rekla sam da ću rado provozati lavića i vidjeti što mali nudi 🙂

Ostatak večeri više nisam bila usredotočena na tekmu, mislima sam već bila u vikendu i razmišljanjima gdje ćemo ići i kak (ne)će mi mali sjesti. Vrlo brzo došao je petak, kucnuo je čas. Poslije posla otišla sam po bijelog lavića 107. Bivša sam vlasnica yarisa i volim male aute. Ovaj lav totalno me podsjetio na mog tutača i naš prvi susret, prvi kontakt na parkingu to je bilo to- ljubav na prvi pogled! Jako mi se svidjela njegova “njuška”; prednja svjetla su kao velike okice na prekrasnom malom licu. Malen je, a opet tako elegantan i simpatičan. Prozvala sam ga “mali bumbar” 🙂 Dizajn otkriva mladolik, simpatični karakter, širokog osmijeha koji uživa u životu. Bas kao i ja, strastvena salserosica 🙂

Nakon sređivanja papirologije, dobila sam ključ u ruke i sjela u bijelog ljepotana. Kabina je jako udobna, prevladavaju zaobljene forme.

Vjetrobransko staklo je izbačeno, što stvara osjećaj prostranosti, ne djeluje uopće skučeno. Ovaj osjećaj udobnosti pojačan je sa dva naslona za glavu integrirana u naslon sjedala koji osiguravaju visok stupanj zaštite. Boja na unutrašnjosti vrata identična je boji karoserije, a komande su moderne i vrlo ugodne za upravljanje.

Svi brojčanici i svjetlosni pokazivači (razina goriva, kilometraža…) nalaze se na instrumentalnoj ploči i vrlo su jednostavni i pregledni.

Za ugodnu temperaturu zaslužan je dakako – klima uređaj, a za ulazak svježeg zraka tu su dva ventilacijska otvora. SLIKA 6

Ako zatrebate odložiti mobitel, bocu vode ili nešto treće tu su spremišni prostori na dohvat ruke poput pretinaca u vratima i centralnoj konzoli.

Radio mono CD dolazi sa dva zvučnika, čitačem za jedan CD te ulazom za povezivanje s vanjskim MP3 čitačem. S obzirom da plešem salsu i obožavam muziku, radio i CD su dobro istestirani. Plesni ritmovi odzvanjali su iz lava 107 cijelo vrijeme te je prolaznicima upadao u oči rasplesani bijeli lav sa svojom crnom vozačicom. Odmah nakon preuzimanja auta otišla sam do kvarta gdje me čekao najdraži susjed Mario sa fotićem pa smo “opalili” par fotki. Lav 107 bio je glavni model, objektiv je stalno škljocao, a photo session nije mogao završiti bolje nego uspješno :)))

U ostatku večeri uslijedilo je vozikanje po kvartu i pokazivanje Lava 107 susjedima. Svima se jako dopao. Komentari su bili da je predivan ali da izgleda maleno, a kad su ljudi sjeli u njega vidjeli su da je baš ok, da ima zaista dovoljno mjesta. Meni osobno je to baš ženski auto, idealan za “frajlice” 🙂

Mislim da je sa svojih 3,43 m dužine i 1,63 m širine jedan od najkraćih automobila sa 4 sjedala. Upravo mu to omogućava da se lako uhvati u koštac s gustim gradskim prometom i velikim parkiralištima. Nisam morala brinuti o tome da li ću naći parkirno mjesto, da li da stanem na uski park “platz”, a kad ne moraš razmišljati o tim stvarima (pogotovo ako si žena) nekako se lakše opustiš i usudiš otići bilo gdje, čak i u usko središte grada u vrijeme subotnje špice, tipa na plac ili na kavu s frendicama 🙂 Ovaj lavić idealan je gradski auto!

Ispuštanje CO2 njegovog benzinskog motora smanjeno je na 106 g/km, što ga čini jednim od najčišćih gradskih automobila. Benzinski motor s tri cilindra i 12 ventila razvija najveću snagu do 50 kW (68 KS). Ne troši više od 4,6 litara na 100 km prilikom mješovite vožnje, te 5,5 litara na 100km gradske vožnje, što pokazuje da je izuzetno štedljiv. Izvan grada potrošnja mu je oko 3,9 l/100km.

Drugi dan odlučila sam ga malo provozati po autocesti, pa sam skupila frendice i krenule smo put Samobora na kolače. Kao što sam već spomenula, nisam morala brinuti gdje ću se parkirati , jer je toliko okretan na cesti. Srećom pa mu ne treba puno mjesta, jer kak se veli – toliko se uvijek nađe 😉

Znate kak’ izgledaju ženski odlasci na “kavu”, uvijek se oduže, pa umjesto predviđenih sat vremena to se otegne i na 4 sata..
A kako su sati prolazili tako smo i mi ogladnile. Odlučile smo skoknuti nešto zameziti u Oroslavlje, u Oro Goro.
Lavić je zadovoljio vožnju autocestom 🙂 Bilo je zanimljivo slušati muške komentare na Lava 107 prepunog djevojaka. U svakom slučaju mislim da je 107 odličan izbor za mladu ženu 🙂

Moram priznat da mi se jako sviđaju zatamnjena stakla na ovom modelu. Kao odraz u ogledalu…

Idući dan odlučila sam otići u prirodu izvan grada, malo isprobati i neasfaltiranu cestu, vožnju u “seoskim uvjetima”, te odvest Lava u zelenilo, “na potočić” 🙂

Svatko želi biti siguran kad se vozi u svom ljubimcu. Pa prvo što se raspitujemo kad kupujemo auto je kakvu sigurnost pruža. Karoserija 107-ce je ojačane strukture što pruža visoku sigurnost prilikom frontalnih sudara. Sigurnost pružaju zračni jastuci: 2 prednja – za vozača i suvozača, 2 bočna sprijeda i 2 zračne zavjese sprijeda/straga koje štite glavu putnika. Osim zračnih jastuka u sustav sigurnosti ulazi i ABS sustav kočenja, koji je obogaćen sustavom REF (elektronička raspodjela kočenja) koji optimalno raspodjeljuje silu kočenja između prednjeg i stržnjeg dijela, te sustavom CBC, koji omogućuje neovisnu kontrolu kočenja lijevih i desnih kotača. Prvo što sam isprobala sjevši u auto je rad kočnica. Isprobala sam ih po asfaltu i po makadamu, i mogu reči da mali sjajno koči. 🙂

Ne znam da li je to samo moj subjektivni dojam, ali energija kojom zrači Peugeot 107 je nevjerojatna!

Što reći nakon predivnog plesnog vikenda s bijelim lavom 107 osim da je dobar plesač s kojim bih rado plesala kroz život?! :))

Hvala TM vozila i Bijela rukavica (digitalna agencija) što ste mi omogućili predivan vikend sa 107! 🙂

Vezani članci

Ako nastavite pregledavati ili kliknete "Prihvaćam" pristajete na pohranjivanje kolačića prve i treće strane na uređaju kako biste poboljšali navigaciju na web-lokaciji, analizirali upotrebu web mjesta i pomagali u našim marketinškim naporima. Pročitajte:
Politika kolačića | Pravila o privatnosti

Privacy Preference Center

Close