D&N with GT

Petak popodne, kraj radnog vremena se bliži i dogovorio sam sa ženom da vikend provedemo na Pagu u Novalji. Kad sam saznao da ću vozit 508 SW GT 2.2L HDi sa 204 KS osmijeh mi se proširio od uha od uha :). Vesel kao malo dijete jer sam znao da me...

Petak popodne, kraj radnog vremena se bliži i dogovorio sam sa ženom da vikend provedemo na Pagu u Novalji. Kad sam saznao da ću vozit 508 SW GT 2.2L HDi sa 204 KS osmijeh mi se proširio od uha od uha :). Vesel kao malo dijete jer sam znao da me čeka slatko istraživanje auta sa hrpom opreme (GT – najjača oprema). Pa krenimo prvo od ključa, koji ima standardno daljinsko otključavanje, zaključavanje i otvaranje gepeka, ali ima i sustav za pristupanje i pokretanje bez ključa. To znači da ključ slobodno možete imati u torbici ili džepu, stavite ruku iza kvake i auto se otključava, a zaključava se laganim pritiskom na kvaku. Jako dobra fora… Još mi je super što kad se zaključava automatski mu se preklapaju retrovizori jer kada vam jednom provale u auto više niste isti. Nekad znam par puta provjeravati jel sam zaključao ili nisam, a ovako znate kad su mu uši spuštene ZAKLJUČANO :). Motor se pali i gasi na gumb Start-Stop. Naoružan smiješkom krećem prema kući po stvari za vikend. Žena čeka sa hrpom stvari, a ja frajerski otvaram motorizirani gepek i ubacim tu hrpu stvari koja je nakraju smiješno izgledala u ogromnom bunkeru od 660L. Stisnem gumb i vrata se zatvaraju (nema nabijanja ko sivonja). Sjedamo u jako udobna i ergonomski dizajnirana sjedala koja su električno podesiva u svim smjerovima, te čak možete namještati lumbalni dio koji savršeno podupire donji dio leđa i olakšava duge vožnje. Trudnu dugonogu suprugu je oduševilo uzdužno podešavanje sjedala koje osigurava još više udobnosti. Ispred volana se nalazi Head-UP displej u boji koji projecira na stakleni displej sve bitne informacije za vozača kao što su brzina, upute navigacije, zadanoj brzini na tempomatu itd. Polako krećemo, a ja vadim novog asa iz rukava, otvaram stakleni panoramski krov koji se proteže do stražnjih sjedala i ostavljam suprugu bez daha.

Automatski mjenjač “TipTronic – System Porshe“ ima standardne funkcije automatskog mjenjača plus ručni način rada uz sekvencijalno mijenjanje šest brzina. Potisak mjenjača prema nazad u veću, a prema naprijed u nižu brzinu.

Također možete kao u formuli mijenjati brzine na sklopkama na volanu. Ekran od 7“ u boji sadrži navigaciju, radio CD MP3, Hands Free kit Bluetooth i USB/audio priključak.

Za ugodnu temperaturu se brine dvozonski klima uređaj.

Zvučna izolacija je impresivna, pri velikim brzinama gotovo da nemate dojam do jurite dok ne bacite pogled na Front displej. Tu tišinu savršeno narušava Hi-Fi audio sustav marke JBL koji je stvoren u suradnji Peugeotovih i JBLovih stručnjaka. Deset zvučnika sa pojačalom 500W daje profinjeni zvuku i dubinu basa. Savršeno drži cestu u zavojima zbog prednjeg ovjesa sa trokutastim remenima. Na autoputu GT pokazuje svoje pravo lice. Lagani zavoj, a ja se paralelno neko vrijeme vozim sa crnim Mercedesom i vidim da stišće lagano gas te mi pokušava pobjeći. Odvažim se te stisnem nogu na gas do kraja i njegovih 450Nm nas zalijepi za sjedala, a Mercedes se lagano smanjivao u retrovizoru. Izmamio sam ugodni smiješak svoje bolje polovice koja je uzviknula “kao da smo u avionu“ :). Uključio sam tempomat da malo odmorim noge, upalio automatska duga svijetla da ne moram šamarat stalno s lijevom rukom kad god mi naiđe auto u suprotnom smjeru, ksenon svijetla prate zavoje i pitam se da li ima i gumb za Autopilot (lol). Vožnja s ovakvim autom stvarno ne umara. Stigli smo iz Zagreb do Novalje uz prosječnu potrošnju od 6.8l/100km što je stvarno malo za auto od 204 KS i 1660 KG. Farovi sa dnevnim led svjetlima u obliku pahuljice izgledaju glamurozno i po danu i po noći.

Led rasvjeta je prisutna svugdje od unutrašnje rasvjeta pa do spot svjetala u vanjskim retrovizorima. Parkiranje vam olakšavaju zaokretne maglenke koje kad okrenete volan u desno svijetli desna, a u lijevo lijeva maglenka. Možete mjeriti dimenzije bočnog parkirnog prostora senzorima te izračunati da li se možete parkirati ili ne. Auto ima gotovo sve perverzije osim masaže sjedala i četverozonske klime tako da ako i to želite možete dobiti.

Sve u svemu auto je luksuzan izvana i iz unutra, a za razliku od svojih konkurenata (Audi, BMW, VW Passat, Volvo) je prihvatljiviji cijenom tako da možete dobiti donekle jednak ako ne i bolji auto za manje novaca. Uglavnom ovo je bilo nezaboravno iskustvo!!

Vezani članci

Ako nastavite pregledavati ili kliknete "Prihvaćam" pristajete na pohranjivanje kolačića prve i treće strane na uređaju kako biste poboljšali navigaciju na web-lokaciji, analizirali upotrebu web mjesta i pomagali u našim marketinškim naporima. Pročitajte:
Politika kolačića | Pravila o privatnosti

Privacy Preference Center

Close