Novi Peugeot 508 - kojiauto.hr (Prosinac 2018)

U Zagrebu je konačno službeno predstavljen jedan od najzanimljivijih i svakako najatraktivnijih noviteta. Riječ je naravno o Peugeotovom novom 508 koji otkada smo ga vidjeli u Ženevi u proljeće plijeni pozornost gdje god se pojavi. Brojne...

U Zagrebu je konačno službeno predstavljen jedan od najzanimljivijih i svakako najatraktivnijih noviteta. Riječ je naravno o Peugeotovom novom 508 koji otkada smo ga vidjeli u Ženevi u proljeće plijeni pozornost gdje god se pojavi. Brojne nagrade koje osvaja samo su dokaz da je ovaj put Peugeot zaista pogodio u centar.

Peugeot 508 je limuzina, ali coupeovske linije (iako ga zbog pet vrata nazivaju i fastbackom), s vratima bez okvira te dizajnom koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim.

Kao što smo čuli od Peugeotovih dizajnera, dinamika i prepoznatljivost bile su primarne prilikom oblikovanja novog 508. Po reakcijama na svim auto salonima pa tako i na Zagreb Auto Show-u, čini se da će 2019. godina biti svakako godina 508-ice. Iako ima još noviteta koji dolaze ili su već stigli, teško da će ijedan dostupan širem krugu kupaca podići toliko prašine. Bez obzira što i u vlastitoj kući ima 3008 i 5008 koji bilježe sjajne prodajne rezultate, 508 nudi nešto sasvim drugo i to uglavnom za poslovne kupce.

Prepoznatljiv svjetlosni potpis sprijeda do sada je najočitija referenca na lavovsku poveznicu s kojom se Peugeot već dulje vrijeme poigrava na različite načine, no osim toga dominira kompaktnost i dinamičnost linija.

Za divno čudo, novi model kraći je i niži od prethodnika, što je zaista slučaj bez presedana u današnjoj auto industriji gdje svaki novi model raste sve dok ne preraste okvire klase i onda moraju izmišljati nove modele kako bi popunili „rupe“ koje su zbog toga nastale u ponudi (sjetite se samo BMW-a, Audija, VW-a i sličnih…).

Bočna linija 508 je vrlo naglašeno coupeovska u skladu s cijelom filozofijom nove 508-ice koja bi morala ponovno definirati užitak u vožnji, zbog čega je i ovjesu posvećeno jako puno pažnje.

I unutrašnjost prati dinamiku eksterijera najnovijim i-cockpit uređenjem. Minijaturni upravljač izuzetno je sportski profiliran no i ostatak kabine je u skladu sa najnovijim kretanjima u Peugeotovom izričaju. Tu je i puno nove tehnologije od koje ćemo zasada navesti Night Vision infracrvenu kameru koja osigurava odličnu vidljivost pješaka i biciklista i u mrklom mraku dok ih još svjetlosni snopovi nisu obuhvatili.

Stražnja trodimenzionalna svjetla Full LED primjećuju se na prvi pogled i izravan su rezultat rada na posljednjim konceptnim Peugeot automobilima. Uz to, stražnji dio otkriva jednu od originalnosti novog Peugeota 508 – vješto sakriven prtljažnik koji omogućuje spajanje stila i funkcionalnosti s pomoću lakšeg pristupa prtljažniku ukupnog obujma od 487 litara.

508 se nudi u četiri paketa opreme: Active, Allure, GT Line i GT i s jednako toliko motora. Dva su benzinska PureTech tehnologije od 180 i 225 KS te dva različita dizelaša i tri snage, od 130, 160 i 180 KS. U ponudi su ručni mjenjač sa šest stupnjeva i osamstupanjski automatik.

Ulaz u svijet nove 508-ice kreće od 205.971 kn za BlueHDi 130 S&S, a završava s GT-om od 180 KS u dizelskoj izvedbi i automatskim mjenjačem za 315.992 kn. Na tržište kreće početkom iduće godine, a možete ga naručiti već sada.

Izvor: kojiauto.hr

Vezani članci

Ako nastavite pregledavati ili kliknete "Prihvaćam" pristajete na pohranjivanje kolačića prve i treće strane na uređaju kako biste poboljšali navigaciju na web-lokaciji, analizirali upotrebu web mjesta i pomagali u našim marketinškim naporima. Pročitajte:
Politika kolačića | Pravila o privatnosti

Privacy Preference Center

Close