Vikend s Kraljem lavova[Peugeot 5008]

Premda sam dobio potvrdan mig da ću biti dio lavljih vikenda, ne razmišljajući o tome je trenutak sjedanja u lava došao kao ugodno iznenađenje. Ekipa digitalne agencije Bijela rukavica i TM vozila pozvali su me na kratko druženje i predaju...

Premda sam dobio potvrdan mig da ću biti dio lavljih vikenda, ne razmišljajući o tome je trenutak sjedanja u lava došao kao ugodno iznenađenje. Ekipa digitalne agencije Bijela rukavica i TM vozila pozvali su me na kratko druženje i predaju obiteljskog vozila koje sam priželjkivao. Ovom prilikom moram reći da je vozilo odabrano za mene bilo pun pogodak te sam u startu model 5008 prozvao kraljem lavova. Iz milja, ali svakako i po dimenzijama.

Nakon rastanka od preplašene mačke (moja živahna Corsa) premjestio sam osnovne stvari u svoje novo vozilo i prilagodio se upravljačkom sučelju još na parkiralištu, čisto da kasnije ne tražim gdje su prekidači brisača i slično. Kratkim pogledom na tablu s instrumentima zaključujem da se radi o dizel vozilu, što blago turiranje na mjestu i potvrđuje. Najs. Interijer je blago obnovljen u odnosu na starija Peugeot/Citroen vozila s kojima nažalost još uvijek dijeli mnoge detalje poput radija koji se je ugrađivao i u stari C3. Zapravo, cijela središnja konzola uopće ne ostavlja bez daha. Ali tabla pred volanom je dobro dizajnirana, a budući da u nju gledam većinu vremena cjelokupni dojam interijera je na zadovoljavajućem nivou. Između prednjih siceva je poveća hlađena kutija za razne stvarčice i punjenje mobitela, odnosno priključak mužičkog svirača na audio sustav. Prčkajući po audio sustavu zaključujem da sam bespotrebno iz Corse prenio bluetooth slušalicu jer kralj lavova ima bluetooth instalaciju. Odlično!

Nakon kratkog upoznavanja s električnom parkirnom kočnicom, izašao sam iz dvorišta TM vozila i u drugoj/trećoj pritisnuo gas prema prvom semaforu te odokativnom metodom sile u kralježnici izmjerio cca 150 konja. Vrlo zadovoljan i odabirom motora! Biti će ovo fantastičan vikend, zaključio sam imajući već sliku ceste prema moru u glavi.

Lava sam doveo pred stan, na sveopće iznenađenje susjeda koji se me upitnim pogledom pratili do ulaza ne znajući o čemu se radi. Pretpostavka je bila da misle da sam kupio novi auto, budući da znaju da očekujem prinovu. Neka se peku 🙂 neću im ništa reći.

Vrijedi spomenuti da sam putem kući napravio mali test uleta s jadranske avenije u Lanište između OMV-a i INA-e) i prošao mali rotorčić s brzinom koje se nebi posramio ni moj mali OPC što je putujući ormar odlično podnio i zavrijedio najveću obiteljsku ocjenu za savladavanje brzih/kratkih zavoja.

Kasnije te večeri smo bili gosti na party-u TM vozila u Galeriji na Jarunu gdje nas je oprala kišurina kakvu nisam godinama vidio. Vrlo mokro vrijeme je onemogućilo razglevanje ostalih Peugeot vozila parkiranih pred ulazom, no zato je unutra atmosfera bila fantastična. O samom DJ-u bi se dalo raspravljati, no TM ekipa i Twitter ekipa su bili više nego odlični. Ekipa Bijele rukavice me je upoznala s raznim novim facama, stoga im ovim putem zahvaljujem na odličnoj večeri!

Iduće lavlje jutro smo u kralja lavova ubacili nešto vode i par sendviča te se zaputili na karlovački autoput. Potrebe za preticanjem na prvom dijelu ceste nije bilo, no tada smo sišli na staru cestu u Karlovac i nastavili prema Senju tim putem. Poučen iskustvom na benzincima nekoliko sam preticanja odradio uspješno šaltajući nižu brzinu prije same akcije no kasnije sam shvatio da je ovaj motor i više nego sposoban vući već od 2000 okretaja tako da često i nema potrebe za prebacivanjem brzina što omogućuje da ne moram prebacivati stupnjeve dok sam u lijevoj traci. Auto zapravo ima toliko sposoban motor da na trenutke nisam bio siguran radi li se tu zaista o 150KS što sam kasnije ipak potvrdio u knjižici vozila. Jer ako pobliže pogledate vozilo ovdje se radi o velikoj kutiji na 4 kotača za koju ipak treba koji konjić više da ga pokrene u odnosu na klasična gradska vozila.

Kada smo već pri “kutiji na kotačima” moram primijetiti da bez obzira na upitnu unutrašnjost vanjština je odlična! Auto izgleda jako moderno i odudara od dosadašnjeg Peugeotovog dizajna koji iskreno nikada nisam volio. Kako bih znao reći: sve je na svom mjestu i vidi se da je dizajnerska ekipa pazila na dosta detalja. Osobno bih 17 inčne kotače vjerojatno zamijenio minimalno osamnaesticama no to je već stvar osobnog odabira. Bijela je boja pak priča za sebe. Ovo je jedan od rijeđih bijelih auta koji zapravo nije bijel. Perla efekt mu daje posebnu notu i sama boja ga specijalno podiže. Ako bih birao automobil ovakvoga tipa ova bi boja svakako ušla u najuži izbor!

Kada smo stigli u Senj, putno je računalo izračunalo 6.5 L/100 km prosječnu potrošnu iz Zagreba prema Senju. Neznam troše li ostali ormari na kotačima slično ili manje, ali budući da moja Corsa ne može trošiti manje od 7.5 L/100 km ovo je već zadovoljavajuća promjena.

Putem nas je služila dvozonska klima i udobni sicevi, rekao bih, jer mi se suputnik trudnica nimalo nije žalila da joj je zlo što je veliki plus autu. Osobno sam ipak navikao na Recaro sjedala tako da nisam stručan procjeniti kvalitetu ovih “običnih”, ali ne mogu niti reći da me nisu poslužila i na kraju krajeva nemam im za pronaći nikakvu zamjerku.

Put nazad je protekao laganini 150 po autoputu praktički cijelom rutom što je ukupnu dnevnu potrošnju poguralo na 7 litara. Tempomat je u povratku bio obavezna oprema i dobro je odradio svoj posao zahvaljujući “dizelskom momentu” pa na uzbrdicama nije bilo potreba za mijenjanjem brzina. Na dijelu autoputa nas je stari Peugeot 406 odlučio preteći na što je kralj lavova bjesomučno počeo urlikati. Na trenutak mi se čak učinilo da na kontrolnoj tabli piše da treba stisnuti gas do poda! 🙂 Inače, ovaj lav ima ugrađen “podsjetnik” za šaltanje brzine u slijedeću kako bi Vam pomogao optimizirati potrošnju. Pohvalno. Dakle poslušao sam svoga lava i pritisnuo sam papučicu do kraja kako bismo objasnili starijem lavu da nema potrebe da nam dokazuje svoje staračke vještine, te smo ga turistički obišli s cca 200km/h i nakon toga opet spustili brzinu u relativno dozvoljeno područje kako bismo uštedili gorivo kojeg nam je već u ovom stadiju puta počelo manjkati.

Večer je kralj lavova proveo pred kafićem gdje se okuplja ekipa Opel kluba, a koji su ostali prilično ravnodušni prema ovoj pojavi.

Nakon dobrog noćnog odmora nedjelja je prošla melankolično jer je tijekom cijeloga popodneva kralj lavova lijeno zijevao, a mi smo ga obilazili i testirali razne prekidače, svjetla, gepek, treći red sjedala… Usput rečeno, uspjeli smo nagurati i odraslu osobu u taj dodatni red sjedala no nije preporučljivo ovako prevoziti osobe van grada. Manja djeca bi svakako bolje “legla” u ovaj red.

Prespavali smo još jednom i vratili se u dvorište TM vozila ujutro, rastali se tužno i ušli u mala trkaća kola 🙂 Bio je to vrlo lijepi vikend s kraljem lavova.

Vezani članci

Ako nastavite pregledavati ili kliknete "Prihvaćam" pristajete na pohranjivanje kolačića prve i treće strane na uređaju kako biste poboljšali navigaciju na web-lokaciji, analizirali upotrebu web mjesta i pomagali u našim marketinškim naporima. Pročitajte:
Politika kolačića | Pravila o privatnosti

Privacy Preference Center

Close